SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Monday, August 13, 2012

pagi yang suram dan spek mata

tetiba rasa macam nak meragam plak perut ni.. Tapi nak brrlagak mantain jerrr. aku ni boleh jugak dikatakan sebagai seorang yang pentingkan kecantikan atau kelawaan ( tapi bermusim) time musim dh sampai untuk buat bodoh... Memang sebodoh bodohnya laaaaa... Hahahahahah... Cuma apa kaitan antara cantik suram dan spek... Well meh aku cerita kan k.. Macam ni... Aku ni selalu x der mood sebab mata aku ni dah macam burung hantu... Dah lah terbelolok nak terjojol lepas tu disekitar mata ada black circle yang amat ketara... Orang kata black circle ni sebab tak cukup tido... But honestly it is.not for me... There must be other reasons sebab aku ni memang terlebih tido... Tengah.kerja pun boleh tido tapi yang penting.kerja.siap kan???? Ya benar.... Jadi... Apa yang aku lakukan untuk mengurangkan visiblity mata aku yang macam burung hantu yu... Jadi aku pun veranganz lah nak pakai spek... Bagai oucuk dicita ulam mendatang ( biol sbab orang lain x nak tapi aku.nak)... ¤aku disahkan rabun... So berbunga lah hatiku sbb dapat pakai spek dmi memang cover black circle yang ada... Tapi betul lah.... Kita tak dapat semua yang kita.nak... Korang tau tak apa kesan Pada mata yang pakai spek??? Mata kita akan ada kesan 2 titik jitam pada batang.hidung... Xauka x suka x suka.... Jadi... Aku pakai spek untuk drive je sekarang ni.... Macamana dgn black circle... Sekarang aku tgh guna loreal punya produk... Tengoklah 2 3 minggu ni... Mata aku canyik tak.macam mata aaron aziz... Hmm confirm aaron aziz oun menangis nengok kejelitaan mata aku nanti... Huhuhu hohoho

No comments:

Post a Comment