SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Saturday, May 1, 2010

PR, Kekalahan Di Hulu Selangor

Kemenangan calon BN P Kalamanathan menunjukan rakyat negeri selangor telah menolak kepimpinan parti yg hanya pandai menabur janji tetapi tidak dapat menunaikanya. Calon PKR zaid Ibrahim yg dikatakan mempunyai moral yg rendah telah ditolak oleh segelintir pengikut pas kerana keperipadian Zaid Ibrahim buruk.

P kalamanathan telah memenangi PRK Parlimen di hulu selangor dengan majority 1725, kemenangan calon BN membuktikan rakyat sudah bosan dengan kepimpinan yg hanya pandai menabur fitnah tetapi tidak mampu untuk membuat kerja dan menyalahkan orng lain.

Tetapi yg menariknya mengenai PRK Hulu selangor kali ini ialah alasan alasan kekalahan yg diberi oleh puak puak dari PR ini yg masih lagi menyalahkan undi hantu dan ketidaktelusnya PRK kali ini. Apabila mereka memenangi PRK mereka tidak ada pula hendak menyalahkan SPRM dan wujudnya pengundi hantu.

Wujudnya tuduhan pengundi hantu ini hanya berlaku semasa pihak Pembangkang (PR) telah kalah di mana mana Pilihanraya malah ada pengikut pengikut mereka yg bertindak ganas dengan bertindak sesuka hati menahan Kenderaan yg menuju kesana. Tetapi mereka masih tidak dapat membuktikan kehadiran pengundi hantu di sana.

No comments:

Post a Comment