SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Sunday, September 16, 2012

nabi muhammad di hina

aku rasa sangat sedih dan marah apabila mendapati nabi muhammad yang kita sanjungi di hina oleh mereka yang jahil tentang nabi kita yang mulia. Akibat daripada itu.. Duta usa telah dibunuh... Komen aku.. Kita sepatutnya marah ttapi bukanlah dengan cara membunuh... Lerana bagi aku duta tersebut mana ada salah apa2... Yang aalah ialh orang yang mengarahkan dan menerbitkan filem tersebut... Jadi... Adakah semua perkara ini berakhir apabila bertindak kepada orang yang salah?? Sudah tentu tidak..... Seharusnya kita mengadakan bantahan dengan aman kerana islam itu sendiriembawa makna aman... So... Janganlah sesuka hati membuat perkara di luar batasan dan memburukkan agama kita dengan perlakuan yang menjatuhkan reputasi agama yang disayangi... Bantah mesti dibuat tapi bukan membunuh orang yang tidak bersalah...

No comments:

Post a Comment