SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Sunday, November 27, 2011

adegan aneh di kolam renang 18 +

Tadi aku ke water theme park somewhere in johore. Punyalah ramai orang sampai takder port nak landing bersama keluarga tercinta. Best nya theme park ini sebab ada dua area... yang mana area dewasa memangkah besar dan dalam (bagi org yang tak mahir berenang kenalah beware selalu). But itu bukanlah benda yang aku nak citer...

Ceritanya cenggini, tengah aku mandi manda bersama sedara mara, aku perati lah ada satu keluarga ni baru sampai. Quite big family di mana ada 3 lelaki dewasa+ 3 perempuan dewasa dan beberapa orang kanak2. Yang x bestnya ialah ada satu mamat ni memnag kategori bongok.. dia pakai underwear jer... bingaikan. Aku ingatkan dia akan tukar seluar lain. No!!! Dia hanya pakai itu sahaja. Warna kelabu.. yang tak best tu bila mandi mandi nampak lah segala benda di dalamnya. Suwei mata aku jer.. taklah lkisah sangat kan sebab aku dah dewasa dan sama jantina. Tapi yang tak bestnya bebudak dan perempuan yang tengok tu... seriusly aku yang malu..

Peringatan ok, please wear proper wear bila mandi kat public area.... cis cis cis. Stupid idiot baghal.. buat malu kaum lelaki jerr.

No comments:

Post a Comment