SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Wednesday, November 23, 2011

siti nurhaliza lawaklah jadi juri maharaja lawak mega... and adlin so pitty...

Entahlah... aku malas sebenarnya nak cakap pasal benda ni tapi nampaknya macam kena cakap jugaklah. Yelah, mana tak nya si minah tudung separuh ni macam pelix sangat nak mengomen tentang raja lawak. Bagi aku nengok si siti kesayangan ramai ni yang lebih nampak macam badut berbandung peserta maharaja lawak. Dah takder job kot sampai sanggup nak amik jawatan juri diluar bidang. Komen semuanya posituf je walaupun kadang-kadang dah jelas memang tak lawak. Ini menjadikan siti nurhaliza diva lawak. Atau lebih tepat diva badut. Hahaha....

Satu lagi aku suka lah kalau nak komen mengenai adlin aman ramli... aku nengok sadis... kesian ada tapi aku leboh nak tutup tv lah. Macam macam hal lah ko... beberapa minggu ni asyik sibuk nak jadik bapok je. Sedihhhh sangat... tu lah masa mengomen oghang lupa daratan... skatang kesian tengok ko mcm orang dah tak der martabat memperbodohkan diri sendiri. Aku rasa adlin better tarik diri dari pertandingan tersebut.. sebelum ko nampak lebih teruk.

No comments:

Post a Comment