SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Saturday, November 26, 2011

pagi yang hening bersama azam baru

Assalamualaikum... apa khabar semua.. moga sihat lah ye. Hmm sambil menghirup udara segar di pagi awal tahun nie apa yang anda semua ingin lakukan. Hari ni aku nak cuba jadik insan cemerlenag bak kat fadzilah kamsah. Boleh ker... insyaalah dengan bantuan daripada allah semua akan menjadi kenyataan. Perkara pertama yang aku nak baiki ialah dari segi sembahyang. Aku nak cuba untuk sembahyang di awal waktu... mampukah? Cuba!! there is inner strength in me i believe. Tapi tu lah yang x syoknya. Tadi sembahyang subuh pun dan taraf sembahyang subuh gajah jerrr.... takper cuba untuk zuhur plak. Bak kata pak pandir.. give chance to yourself. And im trying...

No comments:

Post a Comment