SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Tuesday, April 12, 2011

Aku malas gila hari ni


Entah kenapa pagi-pagi ni aku rasa malas sangat... Sekarang ni waktu rehat... Jadi aku terus mengelepek (ada ke perkataan ni??)

masa bertugas pagi tadi, aku betul betul rasa hampeh.. Padahal kerja melambak.. Kalau nak kata tidur lewat, rasanya tak juga sebab aku tidur dalam jam 1 pagi... bangun jam 6 pagi lah lebih kurang.. Maknanya memang dah cukup tidur.. Tapi memang rasa malas sangat.. Semua kerja asyik nak bertangguh je.. Akhirnya dah menggunung dah kerja kat bahu aku ni..

Patutlah aku rasa macam senget semacam je... Rupanya dah banyak sangat kerja terbeban.. Nasib baik senget sebab kerja bukan dosa.. hehehehehe


Tak apa, aku berazam akan menjadi orang rajin pada hari esok... Tapi untuk hari ni, aku nak sambil lewa jer... (masih malas jugak)

No comments:

Post a Comment