SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Tuesday, April 12, 2011

Ameng spring didapati bersalah... Sedih dan hiba


Aku benar-benar terkejut bila pelontar suara yang merdu ni didapati bersalah.. Pada aku, muka dia kelihatan baik dan bagi aku juga mana ada bumi yang tidak dtimpa hujan (berperibahasa pulak)..

Ameng dah mengaku kesalahannya cuma hukuman yang dikenakan ke atasnya berat sungguh.. Mungkinkah Ameng sepatutnya diberi peluang kedua? bagi aku seharusnya begitu..

lapan tahun beb, lama tu.. dah lah tu kena sebat 10 kali. Aku kesian sangat kat dia. Namun yang demikian, isterinya terselamat daripada hukuman kerana pihak pendakwa menarik balik pertuduhan..

Apa2 pun, semoga Ameng tabah menghadapi dugaan hidup ini

Klik sini
SUMBER UTUSAN MALAYSIA:

No comments:

Post a Comment