SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Wednesday, April 20, 2011

Dalam toilet punya cerita... mencabar minda dan emosi


Pernah tak korang pergi mana2 toilet awam (soalan buduh kan???) HMM tapi pernahkah anda menghadapi situasi seperti situasi yang ingin dipaparkan disini. Ada satu kali tu, aku kena ke sebuah tempat kursus(bersebelahan tempat kerja bini aku).. waktu tu, aku perlu melepaskan sesuatu yang berat terkandung di dalam perutku... aku pun terkocoh-kocohlah macam tak menyempat nak masuk ke dalam mahligai tersebut.. tandas nya wangi membangkitkan selera untuk membuang benda tutttt..

Fuhhh lega rasanya... aku pun nak menceb**, buka lah pili air... ALAMAK??? tiada air? apa nak buat? Hmmm aku tengok kiri kanan dan baldi semua empty (kosong=takut ada yang tak paham)... amacam ni.. aku buka pintu (sambil duduk sebab tandas duduk), cuba melihat dari celah pintu... No body out there... Wutt to do...? Dari celah pintu aku nampak ada kain lap diluar (macam sesuai hatiku berkata)... muka mula dah berpeluh2 takut kantoi.. slowly aku pun keluar (dalam keadaan yang seperti itu)... bila tangan aku mencecah je pada kain buruk, burrrr air keluar dari paip tadi dan aku dapat dengar suara orang on the way datang... lekas-lekas aku masuk balik dalam toilet tadi dan membasuh apa yang patut dengan sebersih-bersihnya... FUHHH LEGA... keluar buat muka selamba sambil senyum2 pada mamat dua orang yang kat luar (apa benda punya orang lah hisap rokok dalam toilet, kdg2 aku buat gak)... begitulah kisah yang sangat mencabar luar dan dalam..

No comments:

Post a Comment