SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Monday, April 11, 2011

sendu AF9: bengang dengan pengkritik OGY


Peminat Af telah kembali. Aku memang terasa sesuatu yang hangat dan sering menunggu... Kembalinya AF menjadikan ada sesuatu yang aku nak nanti pada malam sabtu.. yang menjadik masalah ialah apabila Pengkritik terlebih sudu dari kuah..

Bagi aku semua pengkritik tu dah ok cuma ada minah banyak songeh ni menyebabkan aku menyampah.. Macam bagus gila... Padahal dia berlakon pun over sangat sampai tahap tak natural.. Dok menyumpah semua perserta AF.. Aku pun memang nampak peserta AF ada yang tidak elok, tapi masalahnya OGY ni rasa dia bagus sangat..

Aku tak suka dia jadik pengkritik sebab menyebabkan aku macam nak lempang juga muka dia (tapi tak lah sampai tahap tu.. kalau kita sound dia mesti dia kata sekadar nak mendidik.. Astro please tamatkan kontrak dia sebagai pengkritik kerana kritikan dia tak relevan..

Tak boleh angkat tanganlah, tak boleh ada penari lah, hai benci gila..

Ada satu rancangan yang dia kendalikan yang dinamakan JAGUH KAMPUNG... hmmmm macam biasalah minah ni mesti over...

Kesimpulan: tak suka OGY ahmad daud sebab OVER

No comments:

Post a Comment