SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Monday, March 21, 2011

Aku mesti bermotivasi... ye kah?

Pagi-pagi lagi aku dah keluar rumah dalam jam 6.30 pagi... mula-mula hantar isteri(saja nak naik satu kereta jimat minyak), lepas tu hantar anak ke rumah mak, then baru ke tempat kerja sendiri... biasanya aku akan sampai ke tempat kerja sekitar jam 7.16 pagi..

bukan itu ceritanya.., Aku rasa lately ni aku makin malas.. Sebab kalau nak list down memang banyak sangat kerja yang aku kumpulkan tapi tak buat-buat.. Entah macammana tetiba pagi tadi aku "TERBUKAK" IKIM FM (106.?? area kluang), so terdengar lah tazkirah.. best gak channel ni. aku pun macam lahir satu semangat yang pastinya membara tatkala itu..

lepas tu aku sampai je kat tempat kerja, tetiba boss panggil aku.. dia cakap prestasi aku teruk.. nak jumpa pada pukul 1.20 tengahari (padahal prestasi tu bukan salah aku sorang...hehhehe taknak ngaku)..

entahlah... terus motivasi aku yang tadi membentuk insan sejati dan penuh dedikasi merudum sama sekali.. kejap sangat berubah.. aku rasa aku ni memang ngokngek... Tu lah suka sangat ngata orang... akhirnya orang menyampah dan menyumpah aku.

Ishk kalaulah motivasi boleh beli kat kedai, dah lama aku beli... aku ni dah jadi pemalas (macamlah rajin sangat sebelum ni)..

dah lah... malas nak membebel lagi... nak up balik motivasi dan sambung kerja.

No comments:

Post a Comment