SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Wednesday, March 16, 2011

Gunting rambut yang tuttttt.............. dan hero hindustan

Semalam aku dan isteri aku ke bandar sebab menguruskan hal dia ni... Aku pun ke kedai india kegemaran aku. malangnya tukang gunting rambut yang aku suka dah balik ke nagara india.. itu bukan cerita yang aku nak cerita..

apa yang aku nak cerita sebenarnya ialah mengenai tukang gunting baru.. Mamat ni memang dari india jugak.. dia memang tak boleh cakap bahasa melayu langsung.. tapi, dia boleh cakap bahasa inggeris sikit-sikit.. semasa menggunting, mulut dia punyalah peramah.. aku yang"pendiam" ni pun turut serta berceloteh sekali.. mula-mula oklah dia cerita pasal negranya yang canti dan katanya kawasan yang dia tinggal tu yang tercantik di india (chennai).. entah aku pun tak pernah bergoogle nengok chennai macamana..

tetiba dia tanya, aku ni agama apa??/ aku punjawablah islam.. dia cakap muka aku tak macam orang islam tapi macam hindu.. dan dia sangat pelik sebab bini aku pakai tudung labuh (muslim).. aku bagitau tapi dia tak percaya.. Mungkin dia buta kot.. tengok muka jawa aku ni tapi persis muka HERO HINDUSTAN.. heheheheh

2 comments:

  1. heheheheh...kene bangga tu....hargai keistimewaan diri sendiri....naseb baik dia kata hero hindustan...kalu hero tamil plak...cmne?

    ReplyDelete