SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Wednesday, March 30, 2011

Hari sabtu? Wajarkah kakitangan kerajaan bekerja?

Aku memang tidak berapa mahir dalam urusan pekeliling.. Namun, apa yang pernah aku dengar ialah, hari sabtu ialah hari rehat dan jika disuruh bertugas seharusnya dengan rela hati daripada pekerja..

namun demikian, kadangkala ada kuasa ghaib yang menggunakan kuasa VETO (walaupun tidak diperuntukkan untuknya) bagi menyuruh kakitang bekerja pada hari sabtu. bagi aku, ini adalah sesuatu yang tidak sepatutnya terjadi. Tapi, nak buat macam mana, kadangkala kita sebagai kakitangan biasa, terpaksa mengikut arahan walaupun tanpa kerelaan dan juga bukan kenyataan pekeliling.

No comments:

Post a Comment