SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Tuesday, March 8, 2011

kisah hipokrit

Pada hari sabtu lepas aku ada ikut isteri aku ke melaka. Hmm.. hari yang membosankan sebab aku tak rasa aktiviti yang dijalankan dirancang dengan bersungguh-sungguh. Apa yang aku nampak aktiviti yang dijalankan hanya ingin memenuhkan rancangan masa lapang semata-mata.. tapi masa ada games sikit tu kira puas hati jugaklah.. Namun bukan itu yang aku nak cerita..

di dalam banyak-banyak individu yang menyertai rombongan ini, aku memang pelik ada sorang minah ni (kalau lah layak dipanggil minah), pakai purdah... WHAT??? (boleh kerja gomen pakai purdah)... well, lantak dia lah.. tapi yang aku musykil dan pelik serta terasa macam nak muntah sakan ialah apabila dia menjerit sesuka hati ketika perlawanan persahabatan bola jaring... langsung tak masuk gaya..

aku bukanlah anti dengan orang yang pakai purdah@alim (katanya)... namun, yang pelik lagi ni,,, masa nak bertolak boleh pulak dia panggil ramai-ramai budak lelaki buat sembahyang sunat dhuha.. memang bagus sembahyang tu cuma tak kena tempat.. waktu tu semua dah menunggu nak naik bas.. Macam nak menunjuk.. lebih memelikkan lagi hanya budak lelaki dipanggil dan budak perempuan dibiar naik bas.. ishk ishk.. kecohlah lu beb..

Aku memang tak boleh sesuka hati nak judge orang tapi yang nyata instinct aku menyatakan dia memang nak menunjuk..
aku memang mulut jahat kan... kalau setuju... terima kasih sebab memuji.. hahahahah

2 comments:

  1. X pe lah uolz..... Biarlah die nak menunjuk......sbb laen semua die dah tutup.....hehehehheh......

    Naseb baek kita ni x jenis menunjuk, walhal kita alim tahap gaban ek?

    ReplyDelete