SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Tuesday, April 13, 2010

Bola sepak: wajarkah berpaling arah ke akademi fantasia



Bagi aku simple je. Bola sepak memang sesuatu yang menyeronokkan tetapi bila aku tengok perlawanan akhir PIALA FA baru-baru ini aku sangatlah terharu dan rasa seronok sangat (GURAU JE). mana taknya, selalu kalau ada bola sepak di tv, aku pasti siaran ASTRO di rumah aku tu mesti tak berganjak ke channel lain, tapi hari tu aku siap suruh keluarga aku alih ke ke channel astro ria sebab ada akademi fantasia. Lebih mendebarkan dan mencemaskan...

Bolehlah nampak juga perkembangan bakat bebudak AF8 tu... Bila tengok bola sepak FINAL PIALA FA tu macam tengok candid camera @ senario pula... kalau nak gelakkan perut mesti pergi tengok bola sepak malaysia... Lawak gila dan menghibur

Malam sabtu tu, aku nak lebih serius sikit, jadi aku pun buat keputusan untuk tengok AF8 yang lebih matang dan mendebarkan... Cuma kecewa sikit bila Aliff diumumkan terkeluar...

No comments:

Post a Comment