SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Sunday, April 25, 2010

Kisah 1 pagi (polis trafik)


hari tu aku ada ke bandar... Masa tu jam dah menunjukkan pukul 1.oo pagi... Baru balik dari kedai mamak... Masa tu lapar sangat lepas buat assignment..

nak jadikan cerita aku pun buat short cut dekat satu jalan one way.. Malam, dah tak ada orang..

Entah macam mana tetiba, ada abang polis traffic ni lalu kat situ bawa motor dengan member dia.. Mereka tahan aku lalu beri amaran nak keluarkan saman.. Aku pun merayu minta maaf banyak-banyak kat abang polis sebab aku tak sengaja.. Tapi abang polis ni tak kasihan pada aku sebab dia tetap nak saman dan tulis dekat buku dia tu..

Aku pun pasrah je lah sebab aku dah nampak dia menulis sesuatu. Pada anggapan aku. dia memang nak keluarkan saman..

Dia mengulang-ulang ayat yang sama kata aku perlu di saman. Aku cakap saman jelah nak buat macamana kan?

Rupa-rupanya dia tak saman aku pun dan cuma bagi nasihat seterusnya berlalu macam tu je... Persoalan aku sekarang, kenapa dia berlalu dan tak saman aku?? kenapa???

No comments:

Post a Comment