SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Wednesday, April 21, 2010

semua israel: Biar betul


Aku malas nak ulas satu persatu tentang apa yang berlaku disekeliling kita tetapi apa yang aku pasti semua orang di antara 2 belah pihak tu saling tuding menuding antara satu sama lain dengan menyatakan pihak yang satu lagi ada pertalian dengan israel.. Aku pun dah naik bingung bila tengok kelibat pemimpin A dan B yang saling menuding jari..

Kalau kita tengok di dalam youtube, semakin menjadi0jadi juga pertelingkahan mengenai ISRAEL... Aku berdoa sangat semoga mereka semua ini tiada kaitan dengan ISRAEL yang kita benci...

Moga-moga itu hanya lah cakap-cakap politik dan tiada kaitan dengan apa-apa pun... dengan ISRAEL.. INSYAALLAH

No comments:

Post a Comment