SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Tuesday, April 13, 2010

Hulu Selangor Bermula semula


Aku memang tak tau macam mana agaknya keadaan Hulu Selangor. Bagi aku sesiapa yang pegang kawasan ni nanti seharusnya jujur dengan semua rakyat... Secara peribadi, aku lebih suka kalau penduduk di sini melihat kepada calon yang bertanding samaada berkaliber atau tidak. Sebab memang sudah terang lagikan bersuluh, kalau undi dibuang kerana parti, takut-takut agenda kepentingan penduduk takkan kesampaian... Harapan dan doa aku, moga kawasan ni menjadi milik kepada mereka yang jujur.. Hopefully lah... Malaysia akan menjadi tempat terbaik untuk kita hidup bersama ....

No comments:

Post a Comment