SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Wednesday, April 14, 2010

TINGKAH LAKU YANG DIBENCI

Aku memang betul-betul tak suka orang yang hipokrit... menunjuk baik tapi sebenarnya nothing..

Bab tempat kerja aku, ada satu orang mamat ni suka sangat nak komplen pasal hal orang lain sedang kan dia sendiri tak berapa nak buat kerja dan selalu sangat bersikap mementingkan diri sendiri

labih menggeramkan aku siap jadi badut depan bos sebab nak angin-anginkan punggung bos tu.. Aku rasa aku kena juga bertindak licik supaya bos nampak kerenah dia tu tyang sebenarnya MEMANG PEMALAS... bermuka-muka je lebih..

STRATEGI

AKU nak aturkan pertemuan dengan beberapa orang rakan sejawat yang bersekongkol dengan aku dan bersemuka dengan bos untuk bagitau betapa dasyatnya keterukan orang macam ni.. cuma kena take time sikit kot... Harapan aku mereka akan sehaluan dengan aku untuk membuka pekung mamat ni..

Semua mesti doakan aku tau

No comments:

Post a Comment