SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Friday, April 16, 2010

Makan sedap tapi diet


Aku memang nak kurus atau pun tough lah tapi tak berjaya sampai sekarang.. dulu masa aku masih jadi student U, berat aku cuma 60 kg, tapi sekarang berat aku dah nak cecah 80 kg dalam masa 5 tahun.. WOW pencapaian yang sangat memuaskan hati...

Sertelah lebih 6 jenama ubat kurus, dan 4 jenis alatan senaman dan tak berjaya... aku nak cuba pulak cara natural

aku ada terdengar member-member kerja aku yang perempuan berbual.. (nak masuk campur macam segan lah pulak).. Mereka cakap minum air banyak-nayak sampai nak terbelahak sebelum makan kemudian baru makan..

lepas tu perut mesti tak larat nak masuk makanan so kita akan makan sikit aja... betul ke? Aku baru nak mula hari ni.. harap-harap berjaya... Dah bosan menjadi gemuk..

No comments:

Post a Comment