SEGALA YANG AKU TULIS DI SINI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI AKU. JANGAN DIPUTARKAN.. SEGALA RESPOND KEPADA BLOG INI ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI

SELAMAT DATANG

TERUSKAN MELEKAT! HARI-HARI MAU SENSASI DAN KEBENARAN UNTUK MALAYSIA SECARA JUJUR DAN IKHLAS

Tuesday, April 13, 2010

HINI menular semula....

Aku memang tak suka bila dengar HINI meningkat semula... Tapi itu hakikatnya...

Kuncinya kat sini cuma satu iaitu kebersihan.. Tadi aku pergi ke kedai makan, aku tengok ada mamat tu dengan selambanya makan nasi tanpa membasuh tangan... tak silap akulah, kat tv, radio, suratkhabar semua dah bagitau macamana cara-cara nak elak penyakit ni. tapi ada juga yang masih buat bododh.. tak faham betul aku...


Pakaian smart tapi pengotor... Harapan aku agar kita semua menjaga kebersihan untuk elak penyakit ni. Bagi aku, penyakit ini ialah untuk orang yang kurang jaga kebersihan... Jadi ambil lah langkah sewajarnya untuk mengelakkan penyakit ini berterusan... AMIN....


BERUSAHA SAMA -SAMA TAU

No comments:

Post a Comment